Home   Noticies   Ja pots demanar una beca o ajut pels teus estudis musicals!

Ja pots demanar una beca o ajut pels teus estudis musicals!

L’associació EMIPAC (Escoles de Música d’Iniciativa Privada Associades de Catalunya) acaba de presentar un programa de BEQUES (AJUTS) per a estudiants de música d’entre 4 i 18 anys (nascuts entre l’any 1997 i 2010). Si estàs matriculat a BCN Fusió, pots demanar el teu ajut des d’avui mateix, si compleixes els requisits de la convocatòria. L’ajut pot arribar a cobrir el 80% de l’import del curs en el cas de les rendes més desfavorides.

Els requisits són:

1) Que les rendes familiars de l’any 2013 estiguin per sota dels següents límits:

Membres familiars Renda de l’any 2013
1 membre 13236 €
2 membres 22594 €
3 membres 30668 €
4 membres 36421 €
5 membres 40708 €
6 membres 43945 €
7 membres 47146 €
8 membres 50333 €

2) Que la unitat familiar estigui empadronada a la ciutat de Barcelona.

3) Que l’alumne/a estigui cursant estudis musicals a una Escola Autoritzada de Música, com per exemple BCN Fusió. L’ajut es podrà demanar amb caràcter retroactiu, és a dir, des de principi del curs 2014/15.

4) L’alumne/a sol·licitant haurà de ser nascut entre els anys 1997 i 2010 (ambdós inclosos).

Presentació Ajuts d'Emipac còpia

Imatge de la presentació del Programa d’Ajuts per a Estudis Musicals d’Emipac, dia 11/2/2015. Sergi Diaz, President d’Emipac.

DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA

* Declaració de la renda del 2013

* Certificat d’empadronament de la unitat familiar

* Còpia del Llibre de Família

* Certificat de l’escola on constin les matèries cursades, la càrrega lectiva (horaris) i l’import total del curs (això ho farem a la pròpia escola)

* Justificant del pagament de la matrícula del curs i/o dels rebuts de quotes anteriors.

* En cas de famílies monoparentals o nombroses, documentació corresponent.

* En cas d’algun membre familiar que tingui discapacitat superior al 33% reconeguda per la Generalitat de Catalunya: certificat acreditatiu.

Qualsevol dubte que tingueu o si necessiteu ajuda per a realitzar els tràmits, pregunteu a secretaria de la nostra escola, i us donarem un cop de mà. Hi ha tres terminis de presentació: des d’ara fins a finals de febrer, del dia 1 al 31 de març i del dia 1 fins el 30 d’abril. A finals d’aquest curs s’obrirà també una nova convocatòria per al curs 2015/16.

              REUNIONS INFORMATIVES A LA NOSTRA ESCOLA

* Dimarts, dia 17 de febrer, a les 19h., al centre del carrer Dr. Santponç, n. 2-4 (St. Andreu)

* Dimecres, dia 18 de febrer, a les 20,15h., al centre del carrer Monlau, n. 54 (La Sagrera)

* SECRETARIA DE LA SAGRERA:  Srta. Ariadna,  telf. 93 408 18 35

* SECRETARIA DE ST. ANDREU:  Srta. Meritxell,  telf. 93 274 35 01

 

facebooktwittergoogle_pluspinterestmail
 

Comments are closed.